Poprodajna podpora

Poprodajna podpora

V našem podjetju se zavedamo, da se kvaliteten odnos s stranko ne zaključi s prodajo. Zato jemljemo poprodajno podporo, kot pomemben dejavnik uspešnega sodelovanja. Svojim kupcem nudimo podporo;

PO TELEFONU

Po naših izkušnjah se pri strankah pojavljajo težave, ki jih v večini primerov lahko rešimo s pogovorom in svetovanjem. Največkrat se pojavijo težave pri osnovnih nastavitvah slušalk, nastavitvi kompatibilnosti, jakosti mikrofona in ostalih »finih« nastavitvah.

Kontakt: 01 235 5783

PODPORA PO E-POŠTI

Probleme je mogoče reševati tudi po e-pošti, sistem svetovanja je enak kot pri telefonskem pogovoru, s tem, da se lahko stranki posredujejo tudi potrebni dokumenti kot so navodila za uporabo, podatki za nadgradnje itd.

Kontakt: info@erteh.si

IZOBRAŽEVANJE

Ob nakupu slušalk lahko stranki nudimo tudi brezplačno izobraževanje uporabnikov in vodij klicnih centrov. Izobraževanje uporabnikov se sestoji iz predstavitve slušalk, načinov uporabe, pravilnega rokovanja in osnovnih nastavitev za uporabnika. Izobraževanje vodij vključuje vse podatke kot pri uporabnikih, vendar je poudarek na pravilni uporabi, možnosti nadgradnje in čim večjem izkoristku.

SERVIS

Hitro reševanje servisnih zahtevkov je za nas izredno pomembno. Večina slušalk Plantronics ima 2 letni garancijski rok, vendar vam seveda nudimo popolno podporo tudi po pretečenem roku. Če je le mogoče, slušalke tudi popravimo. Pred popravilom stranko obvestimo o predvidenem strošku popravila.